Alla inlägg under februari 2008

Av caarolin - 26 februari 2008 17:10

HAHHA DISNEY!
för jag och sandra diggar ;) hahah

<3

Av caarolin - 23 februari 2008 19:15

was it all that easy
to just put aside your feelings


but thats the path, i believe in
and i know that, time will heal it
you didnt notice, you mean everything
quickly im learning, to love again
all i know is, imma be ok


I thought everything you said was true.

Av caarolin - 23 februari 2008 17:58

Tog bussen till praktiken igår kl 13.25 och när jag sitter på navet och väntar på min bussen upp till sjukhuset så kommer världens bästa David med värsta leendet , gash vad förvåndad jag blev när jag såg dig .
Var på praktiken till 21.30 och shit vad mycket det händer där på fredagar,Men det gick as bra ändå!
Kom hem 11 möte Sandra och vi gick till Lindas kompis där Linda var. Chillade lite med dom sen drog jag och sandra ut ochträffade Billa, Murre och hans bror.
Vid 1 gick jag hem och kollade på film med älsklingsgrannen.
Idag har jobbar på ädelhem och ikväll ska jag och Sandra bara mysa och ta det lungt.


jag är världens gladaste nu, nana =D
för på sportlovet åker jag till fjällen med farfar. Lääängtar redan!
Vi ska ut med hans nya skoter sen ska jag åka i backen, wooow..precis som vi gjorde när jag var liten.


the way you maked me feel
du var den perfekte

Av caarolin - 21 februari 2008 19:10



Shit..vilken träningsvärk jag har, har verkligen varit en tuff dag på praktiken idag. synd att det bara är 4 dagar kvar, att 6 veckor kan gå så fort.
Men snart ska jag in till stan och träffa SANDRA! Det är Torsdag idag också och då åker jag till pappa =D
I helgen blire jobb sen mysa film med min älsklingsgranne.
för jag hatar idioter, nana!



And finally drank away his memory
Life is short but this time it was bigger.

..jag saknar dig ;(

Av caarolin - 20 februari 2008 10:57


Ska snart gå in till stan för att ta bussen till min praktik på akuten i svall, 14.30 - 21.30 jobbar jag idag..lite halv drygt ;S Men om man har världens bästa praktik plats och världens bästa personal så går det hur bra som helst, Skulle kunna vara där dygnet runt!


                        LASSE STEFANZ!


det du har idag
kan vara förlorat imorgon.

Av caarolin - 17 februari 2008 22:33

SANDRA!




Min helg har iaf varit toppen med Sandra i Bergeforsen.
I love u, My everything!






-
Kom inte nära. Du kan dra åt helvete, varenda del av dig!

Det sista jag ska göra är att spotta på dig. för alla gånger som du med din mening har lyckats såra mig!

Du har förändrats. Inget vi hade finns kvar,

att allt kan förändras på så kort tid.


Av caarolin - 17 februari 2008 19:26

jag skiter i allt du är, jag skiter i vem du är nu, ...men allting dog ut.
as long you are happy, i don't care about myself.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards