Alla inlägg under mars 2008

Av caarolin - 21 mars 2008 13:59

 Jag saknar dig..   ;(

 do i have to cry for you?
jag vill inte känna smärta mer.



-

fanfan..
Det är du som har fuckat upp allt. Du är rädd..men jag lovar du kommer att få känna 100gånger värre smärta än vad jag har fått gjort, man slår inte tjejer så är det bara! du är dödens.






Av caarolin - 12 mars 2008 09:13

kan inte du lämna mig i fred?
Du har slårat mig så många gånger och i så många år.
Det bästa skulle vara om vi glömde allt och till och med ibland önskar jag att vi aldrig lärt känna varandra..
Men vi har ju såklart också haft bra, delat både glädje och sorg.
Tillsammans har vi gjort saker som många andra inte gått igenom.
Jag saknar dig, ditt rätta jag..jag känner inte igen dig. vem är du nu? Du är inte nån jag känner längre.
Sluta upp med att såra folk, ta och visa ditt "rätta" jag igen. Jag vet innerst inne att du finns där men du är inte den jag lärde känna en gång i tiden.
Tro inte att du kan komma tillbaka och låtsas att allt är som förut, min vän!
Du har visat vart du står, du har visat mig hur du vill ha de.
Så nu är det din tur att bestämma dig vart du vill stå, kom inte fram och tillbaka.
Det är bara att bestämma sig, stanna kvar eller gå..för jag behöver inte sånna som dig om du väljer att komma tillbaka men sen går du tillbaka igen. Du kan inte ta allt förgivet.
Allt vi har just nu kretsar runt din tid, bara för att det passar för dig så behöver det inte passa för mig.

DAGS ATT ÖPPNA ÖGORNA OCH SE VERKLIGHETEN NU.
Din falskhet lyser, ciao

Av caarolin - 9 mars 2008 13:19

SÅ JÄVLA MYCKET MINNEN.

Av caarolin - 9 mars 2008 13:12




Natta, Hemsön, Hudik, Kempe, Johan, Patrik, fest,fest, fest osvosv..
MITT LOV HAR FAN VARIT BÄST! PUSSSS

Av caarolin - 9 mars 2008 13:09

Just leave me alone



bläääääähhhh..

Av caarolin - 8 mars 2008 02:21

I never felt nothing in the world like this before
Now I’m missing you and I’m wishing you would come back through my door
Why did you have to go?
You could have let me know; so now I’m all alone

Girl you could have stayed but you wouldn’t give me a chance
With you not around it’s a little bit more than I can stand
And all my tears they keep runnin’ down my face
Why did you turn away?

So why does your pride make you run and hide
Are you that afraid of me?
But I know it’s a lie what you keep inside
This is not how you want it to be

So baby I will wait for you
Cause I don’t know what else I can do
Don’t tell me I ran out of time
If it takes the rest of my life

Baby I will wait for you
If you think I find it just ain’t true
I really need you in my life
No matter what I have to do
I’ll wait for you

Been a long time since you called me
(How could you forget about me)
You gotta be feeling crazy
How can you walk away
 Everything stays the same
I just can’t do it baby

What will it take to make you come back
Girl I told you what it is and it just ain’t like that
Why can’t you look at me?

You’re still in love with me

Av caarolin - 5 mars 2008 03:22




haha fyfan vilken dag.
Kl 10 ringer Natta och väcker mig ,drar till stan och solar med henne och Malin.
Efter de får vi skjus av jalla till natta som hämtar sina kläder, hem till mig och duschar då kommer natta på att hon har glömt sitt halsband på fire house och lite senare undrar Malin vart hennes mobil är, vi börjar springa runt men kommer på att hon kankse har tappat den i Jallas bil.
Som tur var så låg den i Jallas bil.
vi tar bussen upp till han och menadns bussen vänder hinner vi springa till louay och tillbaka till bussen.. haha vi skämde ju inte ut oss lite bara. HAHA fyfan! Vi drog iaf till donken och tjockade oss för att vi tyckte att vi hade varit så duktiga på att springa idag.
Sedan tar vi bussen till mig i skogen och lever livet med mina vänner.
Just nu ligger jag i min älsklings säng med bärbara och Johan har precis åkt hem. Förlåt Johan men man ska inte kolla på film med mig för jag somnar bara. haha.. vi ligger och kollar på andra avenyn i sägen så somnar jag. Vaknar att Johan ligger och tok garvar då hade jag legat och snackat i sömnen typ "hon kommer svara snart" haha..jag ska aldrig mer sova JAG LOVAR ;D

Av caarolin - 3 mars 2008 14:28

JAG SAKNAR DIG MIN BÄSTA VÄN.
Om inte du tar första bästa flyg så tror jag nog att jag kommer att åka ner och hämta dig, För jag saknar dig sjuk mycket! 

Som sagt jag var med Natta igår vi var hemma hos mig i stan kollade på stormp the yard, som chris brown är med i. nana thats my boy ;)
Kempe, Totte, Namme, Kim, Max och Henoks lillebror kom också.
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, kankse bara mysa och kolla på andra avenyn.

jag vill inte, jag vill inteeee sakna dig..försvinn!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards