Alla inlägg under maj 2008

Av caarolin - 26 maj 2008 14:08

But I do love you!

;(

Av caarolin - 25 maj 2008 16:29

DU ÄR KNAS..
låt mig bara vara?

Av caarolin - 22 maj 2008 23:19

Känner mig som en litet barn som är tokig i han men det kan inte hjälpas för den är världens gulligaste, jag är helt enkelt kär :]

Var också och fiskade i älandsbro ikväll sen har jag och natta grillat med några.  det var myspys! vad har ni gjort ikväll då?

Av caarolin - 21 maj 2008 12:24

ALLA SOM LÄSER DEN HÄRA BLOGGEN SKA SKRIVA SITT NAMN PÅ "KOMMENTERA" SPELAR INGENROLL OM DU BARA KLICKAR OCH DENHÄRA SIDAN KOMMER UPP!

Av caarolin - 21 maj 2008 12:16

Hur skön dag som helst idag, slutar 11 på onsdagar.
Kändes lite onödigt att gå till skolan idag, hade 2 lektioner.. Samhälle satt vi bara vid datorn på riksdagen.se och spelade någon spel och på karaktären kollade vi på en film, Dagboken hette filmen. Ni måste bara se den om ni inte har sett den..bästa filmen jag har sett på länge iaf! Jag tror alla i min klass satt och grät till den =)

JAG HAR FÅTT JOBB IDAG, wooooho!
så nu har jag två st, men ett är bara ett vikarie jobb under sommaren.

och i helgen ska jag vara barnvakt, jag kommer att blir rikast ;) hahah som rika_jag

Av caarolin - 20 maj 2008 23:20

jag döööööööööööööööör, sista avsnittet av andra avenyn var ikväll sedan börjar det igen i september. Det var så jävla spännande! fyfan den som aldrig har sett aa måste vara efterbliven för det finns inget bättre program.

FÖR JAG HAR NAMNSDAG IDAG, det var Markus som sa det nyss, en timme kvar tills det blir en annan dag.. den killen har ju koll på allt, det var gulligt att han tänkte på lilla mig. tacktack =)

Ne nu ska jag sova, godnatt!


regält...........

Av caarolin - 20 maj 2008 10:40

Kom nyss till skolan, har haft svenska och nu sitter jag och vänta på Sandriz som har försovigt sig, lillskolkarn som fyller 18 på lördag och blir det feeest =D
Igår var jag med nattz vi var på cirkus (haha), sen drog vi till micke och kollade på film och sedan hämtade jalla upp oss och spelade fotboll och chillade lite.
Idag kankse vi, jag och Nattz ska till svall, deee ni!
Ne nu måste jag försöka få tag på Sandriz och fråga vart hon håller hus innan jag dör av hunger ;`( fyll på min mobil någon? , taack!!

Ska ett förlåt vara så svårt?

Av caarolin - 19 maj 2008 16:46

IKVÄLL BLIR DET CIRKUS MED NATTZ, HAHA!
För att hennes pojkvän var as gullig och gav 2 biljetter till oss igår. haha ses där..

I still hate u.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards